Direktlänk till inlägg 9 februari 2008

Familjen

Av Carina - 9 februari 2008 08:43


Några av mina figurer.Kul att ha då man gör egna kort.Här är dom inte målade riktigt.Med det, har jag att göra en del.

 
 
Jenny Åhlund

Jenny Åhlund

9 februari 2008 10:14

Hej Carina!
Tack för hälsningen på min blogg!
Visst tror jag att dina bilder skulle kunna bli underbara stämplar=). Det finns ett företag som heter www.stampelhuset.com som trycker stämplar eller så får du googla dig fram efter bästa pris. Jag tycker att dina figurer är helt underbara....hoppas att de blir stämplar så småningom. Till din fråga, jag skulle bli jätte glad..Min mailadress finn under visa presentation.

Må så gott!
Jenny

http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

9 februari 2008 11:59

Hejsan!
Tänk nu har jag letat rätt på din sida.
Den lilla familjen är ju helt bedårande.
Fiffigt med CW i kanten på dom.
Saknar en liten vovve till familjen...
Dom ser jätte bra ut.
Ha en bra dag på jobbet.
Och snart är helgen över...ler...
Kram Camilla

http://pysselsidan.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

9 februari 2008 12:05

Hejsan igen...jag vet såå jädrans velig är jag..men det vet du nog redan..skratt..
du känner ju mig ganska väl.
Glömde ju säga vilken som är min lilla "favvo"..
Kan du gissa?

Han som har blomman i handen.
Kram igen...Camilla


http://pysselsidan.blogspot.com

 
Jenny Åhlund

Jenny Åhlund

9 februari 2008 12:55

Hej igen!
Jag kom och tänka på en sak....
Jag såg att du har lagt ut dina figurer, omålade...Försök att gå in något fotoprogram och skriv copyrigt samt ditt namn över hela arken, så att ingen kan stjäla dina bilder. Undrar du över ngt eller vill ha hjälp hör av dig till mig.

Ha en trevlig dag!

//Jenny



http://jennys-kreativasida

 
Ingen bild

pia

12 april 2008 20:51

Hej carina! Skulle vilja se dina stämplar ute snart.... hoppas det kommer.
Pia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 2 april 2008 10:29

Skall nu byta blogg och flyttar till http://pysselsida.blogspot.com Välkommen att titta in.Det som är tråkigast med flytten är att behöva lämna all goa kommentarer.Men hoppas vi hörs på min nya.Passar nu på att sätta in Moa som också flyttar med. Ha,...

Av Carina - 1 april 2008 17:46

Av Carina - 1 april 2008 08:21

Usch!Har fått ett litet styggt virus i min mage,så den mår inte riktigt bra.Men lägger in Moa som jag gjorde i Söndags,det är precis vad man klarar av idag. Ha,det gott! ...

Av Carina - 30 mars 2008 15:40

På väg till mitt barnbarn Alma som fyller 12-år.Tyckte att en liten pappersväska var kul att ge bort.I den skall jag lägga en liten present.Blir säkert uppskattat eftersom Alma är en riktig pysseltjej. GRATTIS! ...

Av Carina - 29 mars 2008 20:39

Presentation

Omröstning

Vilken färg tycker du bäst om?
 Röd
 Orange
 Gul
 Rosa
 Blå
 Grön
 Lila
 Brun
 Svart
 Vit
 Vinröd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards